Mitt i livet

En ny start!

Om jag börjar spara nu ;)

Kategori: VARDAG

Ååå heii eller god kväll! Har spenderat den senaste timmen med att leta efter utbildningar, å vad hittar jag i Västerås? Jo en stylist utbildning, närmare bestämt hos Rokas Prestige å den verkar jätte spännande! MEN den kostar 50 000:- och det är inga pengar jag har på fickan just nu :(. Ibland önskar jag att jag haft ett "utbildningskonto", ni vet sånt där som dom har i USA, där dom sparar till Collage. *suck*, den skulle verkligen se fin ut i meritlistan.

Men om jag börjar spara nu så kanske jag har pengar till handpenningen på 10 000:- år 2027.  Nä det e inte rimligt. Någon som vet hur man kan tjäna ihop 50lax på typ 3 månader, + att bli antagen? Alla tips uppskattas :)

Nu ska jag surfa vidare efter snabba cash, man kanske kan sälja sin lilltå eller nån annan till synes onödig kroppsdel för ett par hundralappar ;)

Kommentera inlägget här: