Mitt i livet

En ny start!

Onsdagskväll

Kategori: VARDAG

Heiii...

Känner ni igen den där känslan man får när något varmt och kletigt rinner mellan brösten på en?
Nej inte den känslan DU just kom att tänka på. Jag syftar på den känslar som inbefinner sig när man inser att man fått bebis-spya mellan brösten. Sitter nyduschad och känner mig fräsch, å så läggar han "lilla" spyan över mig och hela sig.

-Typiskt, när man satt så bra och hade det så mysigt. Så är det bara att göra om allt igen, klä av en liten stel unge. Tvätta ren den lilla bångstyriga ungen. Klä på den stela pinnen till unge. Klä av sig själv, tvätta sig och rota fram nya kläder. Å helt plötsligt känner man sig inte så nyduschad och fräsch längre. Slår sig ner i soffan igen och slår igång filmen. Å så var känslan tillbaka... något varmt och kletigt som rinner mellan brösten...



Nu har jag tvättat mig och bytt kläder för andra gången. Å båda barnen sover så snällt i sina sängar :).

KOMMENTARER:

  • Jen säger:
    2011-03-31 | 08:57:35
    Bloggadress: http://identitetmamma.blogg.se/

    Sådant är inte kul.. Jag förstår dig :( Därimot så fick jag fet hy under graviditeten. Och så fick jag en enstaka när jag stressade upp mig. Men du gumman håll utkik på min blogg idag jag tror det kommer komma något där som du kanske vill ta del av :)



    Morgon kram

  • Jen säger:
    2011-03-31 | 13:57:25
    Bloggadress: http://identitetmamma.blogg.se/

    Du är med :) haha :)Blev din dag bättre nu? krams

Kommentera inlägget här: