Mitt i livet

En ny start!

Goodbye and farwell!

Kategori: VARDAG

Heiii allesammans...

Efter många om och men har jag bestämt mig för att ta en blogg paus. Känns som att det behövs just nu, är så himla mycket tankar som snurrar i skallen på mig och jag är hela tiden orolig över att jag delar med mig av för mycket. Tanken är att bloggen ska få vila under sommaren och att jag ska titta in i höst igen. Får se hur det går med det ;P. Kan hända att det blir nått inlägg då och då under sommaren ändå, men då mest om kläder å musik skulle jag kunna tro.

Aja får se hur det blir, men ni behöver inte räkna med någon daglig uppdatering iaf.




KOMMENTARER:

  • Helena säger:
    2011-07-02 | 11:42:14
    Bloggadress: http://HyenaP.blogspot.com

    Tack för gratulationen :) vi alla trodde pojke faktist så man blev lite förvånad när det blev en tjej. Men självklart blev vi lika glada för det! :) tråkigt att du ska ta paus från bloggen men jag förstår dig. Ibland blir allting för mycket. Men du ska veta att folk ser upp till dig och tycker du är sjukt stark som orkar med allting. Förstår att det inte är lätt jämt. Speciellt inte med två små barn också. Men som sagt. Jag tycker du är jätte stark! Ta hand om dig nu och njut av dina fina barn och lägg bloggen åt sidan lite så blir nog allt bra. Kram på dig

Kommentera inlägget här: