Mitt i livet

En ny start!

Utredning pågår

Kategori: VARDAG

Goddagens ;)
Idag har jag varit på utredning av mina psykiska besvär. Besöket och testet tog 2 timmar, så nu hoppas jag att dom har information så det räcker för att ställa en diagnos. Dom skulle höra av sig när resultatet var färdigt. Så nu håller jag tummarna för att dom kan hjälpa mig. Jag vill ju ha ork att vara en så bra mamma och flickvän som möjligt.
Gammal bild, men det får duga ;)
Efter besöket hämtade jag Lea på dagis och åkte hem till Svärmor och svärfar på lunch, fick jätte goda tacobiffar och ungsstekt potatis :P.
Nu har jag precis nattat de små ungarna och ska försöka få lite gjort här hemma. Imorgon ska jag in till stan för att vaccinera Lea och kolla på nya skor till henne. Och om hon inte blir sjuk av sprutan så kanske det blir en sväng till västerås på fredag för lite shopping :).
Kommentera inlägget här: