Mitt i livet

En ny start!

Mysig höst-dag!

Kategori: VARDAG

Helluuu...

Dagen har sprungit förbi, å jag har knappt märkt att klockan blivit så mycket.
Jag och Lilla L tog fick med oss LJ på långpromenad upp till Måns-Ols för en lunch i det vackra vädret. Är underbart att sitta där vid vattnet och njuta av god mat och trevligt sällskap. Oturligt nog lyckades vi komma samtidigt som ett gäng turister eller vad det nu var, en busslasst iaf, så blev lite stimmigt.


2010-03-24 Mitt söta matmonster :D

Efter en långlunch, gick vi å handlade och knatade hem till mig. Lea började diretkt köra med LJ, å ville att dom skulle leka med alla leksaker. Så blev lego och prylar överallt, å Lea älskar uppmärksamheten :). Sen va LJ snäll och städade upp efter dem.

Sen hade jag visning på lägenheten, fattar inte varför barnfamiljer får för sig att det är en bra idé att titta på en lägenhet på tredje våningen utan hiss. Att det är milslångt till tvättstugan, å inte en chans att få plats med tvättmaskin i lyan. Att det sen e massa fel å problem med lägenheten tycks inte heller bekomma dem :S. Aja dom gör som dom vill.

Sen fick Lea leka en stund till med LJ innan det var dax att sova middag, så vi fick dricka kaffe ifred.

Nu sitter jag å väntar på att gubben ska höra av sig om när han tänker komma hem... Inte har jag börjat med någon mat heller, e ju inge kul att äta själv. Får ta å rota lite i frysen nu då.. Puss!

KOMMENTARER:

  • NATHY DEMECHO - Gravid. säger:
    2010-09-30 | 17:46:29
    Bloggadress: http://nathydemecho.blogg.se/

    Sv: Ja amningskupor behöver jag skaffa mig redan nu då brösten redan bestämt sig för att börja läcka. Haha

  • My - Stolt mamma till Thilde säger:
    2010-09-30 | 19:41:11
    Bloggadress: http://mellex.blogg.se/

    Heej.

    Kul att du kommentera :)



    Nja vi har ju alltid använt pampers för Thilde vartsuper röd av Libero när hon var mindre.

    Men vist har jag kännt att den har en annan doft än vanligt men inte så farligt.

    Vi har iof vart förkyllda och inte haft något bra luktsinne haha.

    men jag gilla blöjorna dom passa hennes kropp ganska bra!

    Men nu har vi Testa Huggies och Libero och dom funkalika bra så komme rnog köra lite mer på dom.

    Lite billigare och lättare att få tag på :)

Kommentera inlägget här: