Mitt i livet

En ny start!

Första klappen inhandlad :)

Kategori: VARDAG

God dag!

Har överlevt ännu en dag med en del rännande, men lär väl få sota för det inatt.
Men ibland måste jag få komma ut å va lite social å göra normala tjej-grejer. Så blev en fika på stan med tjejorna, sen en tur på stan. Köpte nya vita kappor till sovrummet, lyckades t.o.m köpa rätt färg så de matchar hissgardinen :).

Sen så blev det första julklappen inhandlad (till gubben). Känns som att det kan va bra att börja i tid om jag inte ska göra av med alla pengar på saker till huset. Sen blev det en tripp till optikern innan vi åkte å handla. Å på ica har dom tydligen gjort om kort terminalerna för det fungerade inte med bonus kortet- så bye bye bonus å rabatter på dom 1000 kronor vi handlade för - j*vligt surt.

Iaf eftersom jag ledsnat på allt det där med visningar på lägenheten så masade jag mig till Salabostäder å kollade läget. Och fick bekräftat att jag faktiskt bara behöver visa lägenheten vid ett tillfälle i varje omgång. Så nu får dom som ska kolla komma på måndag. *skönt*. Hoppas bara att jag slipper visa den nån mer gång, men sån tur har jag väl knappast :S.

Nu ska jag mysa lite med min söta tjej, sen blir det tvättstugan en sväng. Trevlig helg på er!

Kommentera inlägget här: