Mitt i livet

En ny start!

30+3

Kategori: GRAVIDITETEN

Heii.. Nu har jag lugnat ner mig. Blev så j*vla arg imorse när min husläkare ringde. Det var hon som ville att jag skulle boka en telefontid när jag kände att jag ville börja med medicinen igen, så skulle vi ordna det. Men när hon ringde sa hon bara att jag fick ringa växeln å boka tid eftersom hon inte vill att jag ska äta medicin när jag är gravid. Så nu är det bara att börja om :(. Väntar på att en sköterska ska ringa upp och boka in en tid, då ska jag be att få lista om mig till en annan läkare. Jag förstår mig inte alls på den jag har nu. Så nu får jag vänta i veckor igen innan jag får börja med tabletterna.

Iaf, jag försöker att inte ta åt mig för mycket just nu. Tårarna sprutar för minsta lilla, och det har jag varken tid eller ork med. Försöker få tag på VaFab också, men som vanligt kommer man bara till telefonsvarare vart man än ringer.


Så här såg iaf min mage ut igår kväll 30+2. Jag väger 69 och bebis ca 1,4 kg.

Nu har äntligen Lea somnat också, är så svårt att ringa massa viktiga samtal med henne skrikandes i bakgrunden. Skulle inte bli förvånad om någon plingar på dörren vilken minut som helst och väcker henne nu bara. Är ju min vanliga tur. Nu ska jag försöka fixa ett elavtal.

Höres! CIAO
Kommentera inlägget här: