Mitt i livet

En ny start!

Löve Shopping!

Kategori: VARDAG

God dagens!

Igår skulle jag som sagt ha städat men så ringde det på mobben, å sen vart hela dagen uppbokad. Först kaffe med Linda, sen kom Emelie hit. Sen drog vi ner på stan å mötte Carro å Elias, så blev det fika å lite shopping. Sen var det bara hem å börja med maten.


Den här fick det bli till Lea, tyckte den var gullig hehe.

Sen idag så skulle jag precis till å städa så fick jag ett sms, då var det Svärmor som ville ses. Så blev lite kaffe med henne innan vi åkte å shoppa lite. Blev en massa inredningsprylar, blommor å en potta till Lea. Jag vill inte ha en unge som måste ha blöja tills hon e fem, så nu ska det tränas. Sen åt vi lunch, å så skulle jag åka å handla, men självklart så somnade lillan i bilen så jag fick åka hem och lägga henne istället.

Btw, fick ett samtal från Hallsta så nu är midsommarn räddad.

Så nu sitter jag å väntar på att hon ska vakna så vi kan åka.

Nej nu har jag skrivit för mycket igen. Hörs en annan gång CIAO

Kommentera inlägget här: