Mitt i livet

En ny start!

Juni

Kategori: VARDAG

Jag hatar den här månaden, är för mycket minnen. Vill inte tänka på sånt som varit, vill blicka framåt. Kan inte sova, och vill inte vara vaken. Försöker tänka på annat, läser en j*vla massa böcker, plöjer igenom hundratals korsord, letar desperat efter bostad. Måste hålla mig sysselsatt, orkar inte, ligger och tänker.

Han skulle ha blivit 2 nu i Juni, det gör ont. Jag blir arg, jag får ångest. Hemska minnen från sjukhuset, hur jag höll honom i mina armar, livlös. Sjukvårdspersonal, stöttar men jag hör knappt vad dom säger. JW håller min hand, ser hur ledsen han är även om han försöker dölja det. Kroppen värker, hjärtat värker, tårar som aldrig tar slut. Hemfärden var hemsk, jag hade lämnat kvar mitt barn där, det var inte så det var tänkt.

Orkar inte tänka på det, det gör så ont, känns som att någon skär en kniv rakt i hjärtat på mig.

R.I.P

Leo

December-07

Kommentera inlägget här: