Mitt i livet

En ny start!

Nu då...

Kategori: VARDAG

Helluu again.. Lea ville inte leka med mig. Hon verkade bara tycka att jag gör fel med leksakerna så nu leker hon själv å verkar helt plötsligt väldigt nöjd. Inte lätt att va mamma inte.

Iaf satt då å fundera på om jag skulle gå ner på stan å shoppa lite. Men så insåg jag att jag har allt jag vill ha å behöver. Fan vad märkligt det kändes, att inte vilja köpa någonting. Å ICA e ju inte så spännande, men måste iaf handla mat, för jag har lovat gubben att han ska få köttfärs limpa till middag. Ojojoj, dumt av mig.

Ska iaf boka tid till frissan, för jag ser förjävlig ut i håret. Måste kolla om dom kan färga det lite snyggt också, för jag har ställt till det nå gaaalet. Men då e ju frågan va man ska göra av Lillan medans. Aja det löser sig.

Nu ska det duschas iaf, så jag blir lite fräschare :) HAHA!
Kommentera inlägget här: