Mitt i livet

En ny start!

Baby-boom

Kategori: VARDAG

God morgon!

Har hört att det är baby-boom på gång. Känns som att det alltid är boom just när jag ska ha barn. Senast hade vi sån tur att vi fick komma till bb i Västerås, hörde att några timmar senare så blev dom skickade till andra sjukhus. Men jag har bestämt att jag och Ems ska ligga på BB samtidigt, hehe. Hon ligger iofs tre veckor före mig men jag räknar med att hon går över lite å jag tänker klämma ut våran lille lite tidigare.



Gammal bild (dessutom på lyset).

Men ärligt talat så ska det bli väldigt spännande å se vem av oss som får sin bebbe först :).
Inte för att jag ser fram emot förlossningen, å speciellt inte veckorna efter, när man inte kan gå på toaletten utan att börja stört tjuta av smärta. Nej det får gärna dröja, men bebisen kan få komma snart hehe :).
Nu ska jag busa med mitt lilla hjärta <3

Kommentera inlägget här: