Mitt i livet

En ny start!

Tönt!

Kategori: VARDAG


 

tönt eller kändis?

Det är jag:
[x] Har ett smeknamn.
[ ] Är blyg.
[x] Kan lyssna på samma låt flera timmar.
[ ] Kan spara pengar länge.
[x] Har alltid haft en vän.
[x] Har gått på simskola.
[ ] Har bra ordning på mina grejer.
[x] Jag har haft massa tejp i mitt hår.
[x] Kan gråta till film/musik.
[x] Har blivit sviken av någon.
[x] Har dissat någon.
[x] Gillar att diskutera.
Totalt: 9

Utseende:
[x] Jag har långt hår.
[x] Jag använder smink.
[x] Har färgat håret fler än två gånger.
[x] Har minst tre par högklackade skor.
[x] Är lång.
[ ] Jag bär alltid mode.
[x] Har bland färg på ögonen.
[x] Har Paris Hilton eller någon liknande som förebild.
[x]Jag har färgat hår just nu.
[ ] Jag har min vanliga hårfärg just nu.
[x] Använder guldsmycken
[ ] Använder någon kändis parfym
[x] Har blivit kallad snobb
Totalt: 10


Förhållanden:
[x] Varit kär.
[x] Haft känslor för någon som inte känt samma sak.
[x] Pussat någon av samma kön.
[x] Hånglat med en främling.
[x] Haft sex med en främling.(tyvär)
[x] saknar någon just nu.
[x] Tittat på solnedgången tillsammans med någon jag bryr mig om.
[x] Hånglat med en polare/killpolare.
[x] Fått en kompispuss
[X] Varit otrogen.
Totalt: 10

Övrigt:
[x] Jag har mobil.
[x] Kan numret till fler än tio personer i huvudet.
[x] Kan sjunga när andra lyssnar.
[x] Gillar att kolla på tv.
[ ] Tar droger.
[x] Dansat på mitt rum.
[x] Varit på begravning.
[x] Hoppat från en brygga.
[x] Döpt en insekt jag hittat.
[x] Rullat ner från en pulkabacke.
Totalt: 9

Dina poäng: 37
0-16 Du är tönt!
25-30 Du är cool
31-42 Du är kändis

Kommentera inlägget här: